14 toukokuuta, 2011

Ballerinojen uusi ilme

Olen kaipaillut itselleni jo pidemmän aikaa uusia kankaisia ballerinoja. Lähipiiri tietää, millaisissa risoissa olen kulkenut jo koko viime kesän... jotain kertonee muillekkin se, että olen voinut nähdä toisen jalan isovarpaastani osan vaikka kengät ovat olleet jalassa?! :D
Nyt kuitenkin Citymarket myi halpaan (12e) hintaan kankaisia perusballerinoja ja nyt päätin sitten ostaa uudet kun kerran jalkaankin niin sopivat. Ainoa mikä ballerinoissa hämäsi, oli päällä olevat rusetit...














Ne olivat jotenkin niin PERUS. Mä en tykkää olla perinteinen ja lähdin kehittelemään ideaa. Reilun puolen tunnin väkertämisen jälkeen oli rusetit nypitty irti, heitetty roskiin ja tilalle oli tehty ruusukkeet. Joista ei sitten tekemälläkään saanut samanlaisia, mutta menkööt. Ei niitä kuitenkaan kukaan muu niin tarkkaan tuijottele kun minä ite.














Keskelle vielä napit ja homma oli sillä selvä! Nyt mulla on uudet, hienot ballerinat joita ei takuulla ole kenelläkään muulla. :)

2 kommenttia: