14 elokuuta, 2008

Olen sanaton!

Voitin tässä taannoin Marjan blogin arvonnassa. Monien mutkien kautta sain pakettini ja kun sen tuossa äskettäin aukaisin, menin aivan sanattomaksi... siis ihanaa! Nyt mullakin on edes yhdet Knit Picksin puikot. :) Yhdet nallet lisää (näille on uskomattoman paljon muuten tarvetta), mulle jo toinen Chibi (voisiko NYT neulat pysyä tallessa?!) ja kaksi kiekkoa Evillan hahtuvaa aivan käsittämättömän ihanissa väreissä! Piti oikein vielä nuo värien nimet tarkastaa, ne oli Cafe Latte ja Kesäheinä. Nyt pitää vaan miettiä, että mitä näistä voisi tehdä... viimeksi olen hahtuvasta tehnyt pojalle villaisia vaippahousuja, mutta semmosille ei todellakaan enää tarvetta ole! Että mietintään menee ja ehdotuksia otetaan vastaan. :)



Kiitos vielä Marjalle oikein kovasti! :)

3 kommenttia:

  1. Ihana arpajaisvoitto todellakin!!Mua mietityttää se, että noita puikkoja oli 6 kpl vai laskinko väärin??

    VastaaPoista
  2. Kiva kun tykkäsit =) Minä olen tykännyt tehdä hahtuvasta huovutettuja käsilaukkuja.

    VastaaPoista
  3. Olipas hieno palkinto, ihanan väriset langat!
    Voih, ihan rehellisesti sanottuna en itsekään voi vielä oikein uskoa, että sain sen plektran :S Sen toisella puolella lukee Marco Hietala ja toisella Nightwish.
    Oli kyllä ihanaa, että sain sen, Marco kun on idolini. :)

    VastaaPoista